Aby dokonać zakupu należy:
- Wybrać produkt z oferty sklepu i dodać do koszyka naciskając "DO KOSZYKA". Operację należy wykonać dla każdej zamawianej pozycji. Produkty w koszyku można podejrzeć naciskając - "POKAŻ KOSZYK".
- W podglądzie koszyka można zmienić ilości zamawianych pozycji lub usunąć pozycje. Żeby zatwierdzić wprowadzone zmiany należy nacisnąć "ZAPISZ ZMIANY", aby całkowicie wyczyścić koszyk trzeba nacisnąć "OPRÓŻNIJ KOSZYK".
- Gdy w koszyku znajdują się już pozycje, które mają zostać zamówione należy nacisnąć przycisk "DO KASY", Po wybraniu formy transportu i rodzaju zapłaty oraz podaniu wszystkich niezbędnych do realizacji zamówienia danych (w przypadku zarejestrowanych i zalogowanych klientów dane uzupełnią się automatycznie) trzeba wcisnąć przycisk "ZAPISZ" co spowoduje przeniesienie do karty z podglądem zamówienia. Jeżeli widoczne pozycje są zgodne z oczekiwaniami należy nacisnąć "WYŚLIJ ZAMÓWIENIE".
- Zamówienie zostało złożone, uzyskało niepowtarzalny numer a na podany adres e-mail powinna dotrzeć wiadomość z potwierdzeniem złożenia zamówienia.
Zamówienie krok po kroku:
- Złożone zamówienie otrzymuje status - "Nowe, czeka na potwierdzenie". Klient otrzymuje wiadomość e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia.
- W przypadku pozytywnej weryfikacji zamówionych pozycji oraz danych podanych w formularzu zamówienia pracownik sklepu, w zależności od wybranego rodzaju płatności, zmienia status zamówienia na:
- Płatność przelewem - status "Czeka na wpłatę". Do klienta wysyłana jest wiadomość o zmianie statusu.
- Płatność gotówką - status "Przyjęte do realizacji". Do klienta wysyłana jest wiadomość o zmianie statusu.
- Po odnotowaniu wpłaty na konto sklepu należności za zamówienie, które w poprzednim kroku otrzymało status "Czeka na wpłatę" zamówienie otrzymuje nowy status - "Przyjęte do realizacji". W przypadku kiedy klient wybrał przesyłkę kurierską jako formę transportu oznacza to, że zamówienie jest przygotowywane do wysyłki. W przypadku odbioru osobistego oznacza gotowość do odbioru.
W przypadku braku wpłaty przez okres 14 dni zamówienie może również w tym momencie uzyskać status "Anulowane" co powoduje unieważnienie obustronnego zobowiązania i jest to końcowy status takiego zamówienia. Klient zostanie o tym powiadomiony w wiadomości e-mail - Zamówienie z płatnością gotówkową, które w kroku 2 otrzymało status "Przyjęte do realizacji", po przygotowaniu, zmienia status na "Czeka na wpłatę" co jest równoznaczne z gotowością zamówienia do odbioru osobistego i uregulowania płatności podczas odbioru. Klient zostaje powiadomiony o tym wiadomością e-mail.
- Zamówienie z Przesyłką kurierską wybraną jako forma transportu, po spakowaniu, zostaje wysłane do klienta a jej status zostaje zmieniony z "Przyjęte do realizacji" na "Zrealizowane" - jest to ostatni status takiego zamówienia. Po raz ostatni wysłana jest do klienta wiadomość o zmianie statusu.
- Zamówienie z Odbiorem osobistym wybranym jako forma transportu, po odebraniu przez klienta uzyskuje status "Zrealizowane" - jest to ostatni status takiego zamówienia. Po raz ostatni wysłana jest do klienta wiadomość o zmianie statusu.